Ibrah Duygupyrz canim agri tam tamina gecmez ama 10,15 gunden sonra hafifler yani kendini idare ede bilirsin ,sezeryan oldum bende suan 5 ay olucak hala agriyo bazen, dikislerim falan duzelmedi tam ,yani boyle oluyo 😄
starwomen Duygupyrz bende sezeryan doğum yaptım hemen ayaklanmıştım görenler hiç sezeryan doğum yapmış gibi değilsin diyordu aman aman bir ağrım olmadı sonrasında dikiş yerlerim de de belimde de hiç ağrım yok bünyeyle alakalı sanırım hem geçmiş olsun hem de hayırlı olsun :)
betul3535 Duygupyrz bir haftada anca rahatlıyor destekle oturup yatıyordum ve yan yatıyordum ilaçlarıda için mutlaka rahatlatıyor 🌸
Duygupyrz starwomen teşekkür ederim canım bel ağrım felan yok ama çok şiddetli ağrımda olmuyor çok şükür bazen rahat yürüyorum bazen zor oluyor özellikle sırt üstü yatmak berbat☺️
Duygupyrz [silindi] gerçekten öyleymiş 2 gün oldu bugün ara ara ağrı oluyor inşallah hemen geçer benimde
Duygupyrz Anladım canım ama en azından yürümek felan rahat olur dimi daha 2 gün önce doğum yaptım çok şiddetli ağrım olmuyor ama sonda yüzünden canım çok acıdığı için idrar yaparken bile korkuyorum 😊
Duygupyrz betul3535 yan yatmakta sorun oluyormuydu ben korktuğum için yatamıyorum yan destekle kalktığımda oluyor tekte kalkıyorum ağrım olmadığı zaman
betul3535 Duygupyrz ben sırt üstü yatamıyordum dikişler gerildiği için acıyordu yan daha rahat ediyordum tek kalkmaya başladıysanız az kalmış demektir☺️
Lalalac Gun kendim yuruyordum. Ama riske atmadim hep tutun dedim. 3. Gun eve geldim sadecs yatakta donme zor oluyordu geriliyordu. Simdi 15. Gun eskisi gibiyim. Sadece agir kaldirmiyorum
Baldanpetek Duygupyrz ilk 3 gün yatıp kalkmak ve tuvalete oturmak zor oluyor ama öyle dayanamıyorum ölüyorum gbi bi ağrı olmuyor . 4. Güne ne ağrı ne sancı kalıyor . Ben 5. Günden sonra ağrı kesiciyi bile kesmiştim hapı . Hatta doktor dikloron iğne yazmış aldım ama hiç vurdurmadım bile