Tam 2 yıl 22 günlük yani 2 yaşı aşmış bi bebek neden hala uyumaz ya! Gerçekten artık deliksiz uyku istiyorum her sabah mutsuz sersem gibi uyanıyorum. Bazen karnı agriyo gibi gaz cikariyo ama nadir genel olarak mizildiyo beni yanına çağırıyor falan var mı benimle aynı şeyleri yaşayan kızlar yada nu da mı 2 yaş sendromu dediklerinden biri beni aydınlatıp ne zaman rahatlicagimi yazsin nolur çünkü gündüz uykusunu da 1 saate düşürdü ve uyanık olduğu süreçte de gözümü üstünden ayıramıyorum.