AylinFaig Kızım 2yaş 8aylık oğlum 1yaşında hala uykudan uyanmadılar ve bu bir ilkdir🤣sabahın 7;30uyanan ciftler hala uykuda ❤️Sevıyorum sizi
AylinFaig Kk41 kesıntısız uyku ile sorunumuz yok yok çok şükür 1yaşında 9da uyur sabaha kadar doğduğu. Günden.Kuzımda 1yıldır kesıntısz uyuyor
Kk41 bilgekizinannesi 2 yaşından itibaren diyebilirim 1 defa uyanıyor ama tekrar uyuyor o yüzden sıkıntı olmuyor. Ama öncesi kabustu😃😃😃 Emmeyi bıraktıktan sonra düzene girmişti
bilgekizinannesi Kk41 inşallah ben de görürüm hayal gibi şu an 😁😁 öncesinde kaç kez kalkıyordu ben artık sağlığından şüphe etmeye başladım o kadar uyanıp ağlıyor ki çok huzursuz uyuyor 10 kez en az kalkıyordur