Seda0651 bence eğer destekli b sekildede olsa yuruyosa paniklemeyin. Oğlum 8.5aylikken emekleme 11.aydan beri destekli yürüyordu ama hep parmak ucunda 12.aydada hep parmak ucundaydi dik duruyodu ama asla adimlamak istemiyodu korkuyo gbydi. 12ay 13gunlukken cesaretlendirmeye çalıştım ama 1adim atıp düştü hemen defalrca denedik ama istemedi herkeste moral bozdu geç yurucek yurumesi lazımdı cs vs diye. 12.5aylikken tam 4 5 adım atmaya başladı ayagi tam basiuodu kendine kendime üzüldüm sonra keşke o kadar zorlamasaydim vakti varmış diye. Her bebek cidden farklı cevre baskisi insanı gereksiz etkiliyor.