Günaydın kızlaaarrrrr🙋🏻♀️
4.5 aylık oğlum var ve geceleri saat başı kalkıyo mesela 2.38 de kalktıysa 3.38 de tekrardan kalkıyo sabaha kadar böyle ne uyuduğumu anlıyorum ne dinlendiğimi 4 ay atağında mı acaba gündüz uykuları da 40 dakkaya düştü bazen 20 dakka uyuyup uyanıyo tekrardan uyutuyorum bunlar geçer mi acaba