Kızlar bende yurt dışında yaşıyorum schengen vizem vardı eşimle tatil için Avrupa’ya gitmiştik bir yıl önce. Bu yıl da Amerikaya gitmek istiyoruz oğlumuzla tatil amaçlı 🙏🏻 Ne sordular size ? Çalışıp çalışmadığınıza falan baktılar mı detaylı anlatır mısınız rica etsem