Benimki de öyle 4 ay 14 günlük ve mama içmeyi sevmiyor. Gündüz vermiyorum gece uykuya dalınca veriyorum öyle içiyo. Çünkü mama takviyesi olmadna sütüm yetmiyo ve sürekli memede durmak istiyo uyurken bile. Mamayı verdikten sonra doyuyor ve dalıyor derin uykuya.