Merhaba güzel anneler 2 ay 22 günlük bir oğlum var.Doğduğundan beri sütüm az geldiği için meme mama beraber veriyorum.mamayı günde iki defa 90 ml olarak veriyorum bi öğle uykusunda birde gece yatarken. Ama bu aralar sütüm az gibi ve cisli bez sayımızda günlük bi yumurta ağırlığınca 4-5 adet beze düştü. Sizce bebegim yeteri kadar kilo alıyor ve doyuyor mudur ?