Tombikdonerartikcokpahali ben de sezaryen oldum ve augmentin, diclomec ve parol plus kullanmıştım. Ağrım olmadığı için diclomec ve parol plusı erken bıraktım bir hafta belki kullanmışımdır. Augmentin bitirdim ama. Size niye sadece parol yazmış ki, pek bir işe yaramaz o.
Kanama olması normal. Herkesin farklı oluyor. Benim de normal adet kanaması gibiydi eve çıktıktan sonra aşırı değildi az da değildi.
Bence başka bir doktora daha görünmekte fayda var.