Semra0505 benim bebeğim de öyleydi akcigeri su toplamış ve hızlı nefes alıp veriyordu dk da40 kere olması gerekirken90 lardaydi bi gece doğum yaptığım hastanede kuvezde yoğun bakım da kaldı 24saat içinde gecmezse antalya ya gondericzdedi diğer sabah uyandim görmek için inmek istedim yoğun bakıma indik eşimle iyi haber beklerken geçmediğini ve göndereceklerini söylediler ben ağlamaya başladım doktor fazla ciddi bişey olmadigini 1 hafta kalır en fazla çıkar dedi ama kulağıma hiç bişey girmedi bebegimden gözümü ayiramadim o gün gitti antalya ya ambulans la bebeğim diğer günü de ben gittim. Her gün saat 2 ile 3 arası görebiliyorduk eşimle sadece Her gün süt sagdim götürdüm girerken de ağladım çıkarken de 4 5 gün sonrasında daha iyiye gittiğini söylediler çok şükür makine desteğini azaltilar sonra ilacı sonra tamamen kesriler 2 gün falan öyle durdu kendi nefesiyle destek almadan. Sonra emzirmeye çağırdılar o kadar mutlu oldum ki çünkü eğer emerse çıkaracaklar di artık saat 10 da 1 de bir de 4 de 10 da gittim o heycanla emzirmeye 🙏 emdi 1 de tekrar çağırdılar emerse taburcu edicez dedler o kdr mutlu oldum ki dua ettim şimdi emen o zaman da emer diye düşündüm öyle de oldu Çok şükür ki 1 de gittim bunda da emdiÇok şükür dedim taburcu olduk9 gün kaldı şu anda 43 günlük 1 ay kalsa yine raziydim yeterki iyi olsun dedik çıktık canım zor bir süreç inşallah sende tez zamanda kavusursun🙏❤