Merhaba arkadaşlar 6 günlük bebeğim iki gündür çok uzun süre ve sık sık emiyor beni ama her emme sonrası kusuyor çok telaş yapıyorum böyle boğuluyor gibi oluyor çok panik yapıyorum o ani çok zor geciriyorum hem hemde bu kadar sık sık uzun emmesi beni yoruyor iki üç gündür neredeyse hiç uyumadım bebiş beş dk meme de uyuyor tam yerine koyuyorum ağlıyor bidaha istiyor bana önerisi olan varmı bu durumda