Busra190 Bu çamaşırlar neden bukadar sert oluyor kendi çamaşırlarımda bebeğin çamaşırlarıda ayrı deterjanlarda kullanıyorum yumuşatıcıde kullanıyorum gene de serip kuruyasıya kadar kas katı kesiliyorlar evde kurutuyorum, bi akıl verin nabsan yumuşak olur
teachermom07 Busra190 kendi çamaşırlarınıza Arap sabunu kullanabilirsiniz yumuşatıcı yerine. Beyazları bembeyaz / renklileri capcanlı yapıyor . Ayrıca yumuşacık oluyor ve de güzel de kokuyor . Bi deneyebilirsiniz
Deletedmom_75 Busra190 Kurutma yumusacik yapıyor, onun disinda sert oluyor heleki havlular ne kadar yumusatici kullanirsaniz kullanin
busravebebegi Busra190 Yumuşatıcıyı iki kapak atın birini makineue birini göze suların kireçli olmasından kaynaklıdır bide her ay makine temizleyici yapıp çalıştırın makineyş sonrada 15-30 dakikalık programda boş çalıştırınki kalıntısı kalmasın temizleyicinin
teachermom07 Busra190 kıvamlı olan Arap sabunu Ben parkeleri de onunla siliyorum . Sıcak su hazırlayıp bir kapak Arap sabunuyla hem mis gibi kokuyor hem parlıyor . Tül ve perdeleri de yıkarken makinenin deterjan bölümüne Arap sabunu dökün . Tüller bembeyaz çıkıyor
Busra190 MyDarlingSon sabah seriyoeum akşama kuruyor kap katı bebeğinde öyke kıyafetleri tahriş edecek diye korkuyorum birazda yenidoğan daha
Busra190 teachermom07 yaa valla ilk drfa duydum parkeleri güzel sildiğini biliyordum da çamaşırı ilkdefa duyuyorum denemekten zarar gelmez teşekkürler 😇
teachermom07 Busra190 bende annemden gördüm . Özellikle beyazlar daha beyaz ve yumuşacık çıkıyor. Renkli çamaşırların renkleri daha canlı oluyor . Ve güzel de kokuyor . Annem artık yumuşatıcı kullanmıyor deterjan + Arap sabunuyla yoluna devam ediyor 😅 tüllerde de deneyin derim
teachermom07 Busra190 ben yumuşatıcı da koyduğum için “deterjan +calgon +Arap sabunu” hepsini aynı göze döküyorum. Ama annem yumuşatıcı kullanmıyor onun yerine O göze Arap sabunu döküyor . İki türlü de olur bence
Msgranger teachermom07 ayy bende denicem özellikle tüllerim berbat. Önerdiğiniz bi marka falan varmı link falan atın nolur 😂
teachermom07 Msgranger miss sıvı Arap sabunu bendeki . A101 den almıştık ama yine de link eklerim. Bu arada annem tülleri yıkarken makinenin içinde durdurup bekletiyor ıslak bir şekilde birkaç saat. Sonra tekrar çalıştırıyor. Islak deterjanlı bekleyince daha beyaz oluyor . Aklınızda olsun https://ty.gl/2at6awngux
Msgranger teachermom07 çok teşekkürler deneyince haber vericem. İşe yararsa duacınız olurum öyle mağdurum 😂😂