Gokturk_ arassmomss bende bebeğim de temas sevdiğimiz için 5.5 aylık ama bazen sarıl diye elini getiriyor üstüne sarılınca çok rahat ediyoruz uyuyoruz direk 😂
arassmomss Gokturk_ Ay ne güzel bizde öyle bi uyuma şekli yok ne yazık ki 😂 şanslısınız bu konuda bence maşallah 😊🩷
Asude07 Seydaaa5 valla benim oğlan inatçı ağzını asla açmıyor ki bakayım dilini koyuyor veya parmağım ile kontrol ettiğimde anladım bir sertlik geldi baktım diş 🙂