Yesimerdas Merhaba sevgili anneler Bebeğim artık 7 aylık oluyor ve bebeğimle avm ye alışverişe gittiğimde herkese gülücük saçıp ve kucağına gitmek istiyor hiç yabancı seçmiyor bu güzel birşey tabiykide ama şuan bebek sorun yok fakat ileride büyüdüğünde büyük sıkıntı herkesin kucağına gitmesini istemiyorum bunun için yapılabilecek birşey var mı acaba 😂 ya hastalık var avm de insanlar yaklaşıp sevmek istiyorlar kucaklarına alıp öpmek istiyorlar o daha bebek kimse anlamıyor öpmelerine izin vermiyorum ama milletin kucağına gitmesini istemiyorum
minnosanne0 Yesimerdas 3 ay sonra insan seçmeye başlar merak etmeyin. Bizimki de herkese giderdi 10-11 aylık olunca babasına bile gitmediği anlar oldu şimdi 1 yaşında ve enerjisini sevmediğine gitmiyor diyip artık neye göre seçiyor anlamıyorum çünki
Deletedmom_112 Yesimerdas merak etme kuzum 2 3 aya yabancılamaya başlar, benim kızım da öyleydi simdi 12,5 aylık, koştur koştur odaya girer eğer tanımadığı biri varsa geri geri geri kaçıyor veya gelip bacağıma yapışıyor.
zehraaktas Yesimerdas Bi benimki cins heralde benim de babası ve benden başka kimsede durmaz hele bu ara hep beni istiyor 7 aylık olucak birkaç güne ben de öyle herkese değil de büyüklere gitse bari diyorum ama kimseyi sevmiyo kızçem
Efe36annesi Yesimerdas inşallah cunki bende istemiyorum oğlumun öyle olamsını biraz anlasin öğreticem
Ayyliiinnnn Benimkide 13 aylık banada zamanla insan seçer dediler ama maalesef şuan hala aynı inşallah degisirler
ferlazen Yesimerdas canım benim bebek 15 aylık halen öyle gören sarılmak istiyor ve bu durum hoşuma gitmiyor. Daha ufak zamanlarında da böyleydi heleki şimdi ayaklanmış durumda herkese gidip sarılmak istiyor bi yerlerine dokunup ısırmak istiyor asla yabancılamıyor
derenay Benim bebeğimde yabancı insanlara cok tepki verip ağlıyor cığlık çığlığa sorun olduğunu düşünmeye basladık anormal tepkiler veriyordu doktora sorduk normal olduğunu kendini korumaya aldığını asıl yabancılaşma olmayan bebeklerde sorun var demişti