Yamaninannesiiiiii Kızlar atak haftası mı ya bebeğim normal de çok sakindir ama 2 gündür sürekli ağlıyor emmek istemiyor kucakta bile ağlıyor geçecek mi lütfen söyleyin 🥹Bu saat oldu gözünden uyku akmasına rağmen uyumuyor
MyDarlingSon Yamaninannesiiiiii O aylarda çok normal ama gazsancısıda olabilir emziriyorsanız üşütmeyin ve yediklerinize dikkat edin.
gorkemcim Yamaninannesiiiiii gaz problemi yoksa 8.hafta atagi bizde o sekilde gecirdik surekli kucakta uyumak emmek istemedi herseye aglar haldeydi bir hafta surdu sonra hersey sut liman :) su an da 12. Hafta atagindayiz ama bu daha sert geciyor 🤦🏻♀️
GMD Yamaninannesiiiiii Bizde öyleyiz neredeyse 1 aydır ağzı çok akiyo eli devamli ağzında kasiyo yada bize kasittiriyodu biz erken diyoduk ama Çarşamba günü doktor kontrolü vardi sorduk yerine gelmiş ama patlaması biraz sürebilir dedi şuan 3buçuk aylık kızım o gün birde iki bacak aşı oldu o yüzden hiç evlere şenlik değiliz bu ara 😔
Ozhanoslem @“Yamaninannesiiiiii” benim.bebegimde 2 aylık 8.hafta atağı varmış sanırım bende huzursuzlastiginda atak haftası falan zannetmistim ama meğerse yawrum gaz sancısı varmış bir gaz damlasiyla herşey normale döndü sizinde gaz olabilir belki.
Yamaninannesiiiiii Ozhanoslem bizim gaz sorunumuz yok şuan damla kullanıyoruz bizde.Gazı olduğu zaman anlıyorum ıkınıyo ana bu başka
Yamaninannesiiiiii gorkemcim gaz problemimiz yok çok şükür.Allahım bu ne uyumuyor sürekli ağlıyor kucakta bile 😥😥😥😥
Yamaninannesiiiiii gorkemcim ya bişey sorucam atağın bitmesine 2 gün kaldı diyor gerçekten bitiyor mu gün dolduğunda
Yamaninannesiiiiii Taze_anne34 kullanıyoruz gazı olduğunu düşünmüyorum gazı olduğu zamanlar ıkınıyor çünkü 🥹🥹🥹🥹Ama bilmiyorum bildiklerimi unutturdu valla
Sule9094 Yamaninannesiiiiii benimde şuan 2,5 aylık 4 gündür ne kucakta duruyor ne memede sakinleşiyor öncesinde ağlarken memede susardı şuan emerken de ağlıyo gözünden uyku akıyor ama asla uyumuyor resmen savaş veriyor uyumamak için gazı olduğunda ıkınıp kendi çıkarıyor ama ısrarla huysuz☹️
gorkemcim Yamaninannesiiiiii geciyor evet yani tam gunu gunune oluyormu onu pek takip edemedim ama benim oglum tam 8. Haftasina girdiginde baslamisti atagi. Sizinki de hemen hemen 10 haftalik sanirim iste bir hafta suruyor deseniz bitecegi tarihi de anlarsiniz asagi yukari ama evet bir hafta sonra suruyor ve geçiyor zaten anlasiliyor cocuk eski haline geri donuyor aglamalar krizler kucakta durup uyumak istememeler gecince hersey sut liman oluyor