Bebegim 5 buçuk aylık oldu. Gece emmelerimiz düzenliydi amaa ne oldu bilmiyorum 3 4 gündür saat başı ağliyor ve emmek istiyor. Uyanmiyo uykusunda. 10 dk emip uykuya devam ediyor. Önceden 3 saatte bir emerdi ve ağlayarak değil kipirdanarak anlatırdı emmek istediğini. Neden böyle olmuş olabilir ne yapmam lazım