Damlas Duman ah şu annelere yapılan baskılar. Kilo sağlık demek değil canım, doktor iyi diyosa iyidir ki zaten 2900 doğmuş. 2 katına çkkması gerekiyor 6 ayda. Boşuna mama vermene gerek yok☺️
Duman peribelis amin inşallah ❤️ Evet kesinlikle insan anne olunca anlıyormuş bazı şeyleri duymamayı takmamayı çok geç anladım ama artık bende öyle yapıyorum 🙈🙉🙊
buseelule Duman bence gayet iyi her bebek farklıdır doktor eğer ki zayıf görürse o zaman size öneride bulunur sıkmayın canınızı sağlıklı olsunlar da kilo pek önemli değil 🤲