lceLady ilk defa duyuyorum etrafımda sezarynlide çok var ama kimsennki böle değil benim bebeğiminde ciğerinde enfeksiyon çıktı işte ödem toplamş biraz dendi su yani galiba,antibiyotik başlndı bugün bir hafta oldu hala yoğun bakım küvözde ve dışarda kendi kendine nefes alblck durumda deil o kadar kötüki bu durum neden böle oldu die düşünmktn bende kafayı yycm,ama sigarada kullnmştm ben ona bağladım,şu an süt sağyrm ve bıraktım keşke diorum dokuz ay önce yapablseydm bunu,doktorumda kesin bi nedeni yok suçlma asla kendni senin yaptğn bişy deil bu dior