Merhaba arkadaşlar uzun süredir foruma girmemiştim. Yaklaşık bir haftadır midem öyle bir bulanıyordu kiii. Sürekli istifra ettim. İlk bebeğimde hiççç midem bulanmamıştı. Şimdi ise herşey kokuyor sanki 🥺 bugün daha iyiyim ama. Neyyyysee. Adetim bugünle beş gün gecikince gittim normal tırt bi test aldm çoooook silik çıktı ama çok. Sonra eşim erken test al dedi. Aldım geldim sabah yapacaktm ama dayanamadım. Ne görem. Hemen belirdi ikinci çizgi. Ayy çok heyecanlıyım ama korkuyorum da. Kızım 2019 Ekim doğumlu yaşı ideal mi sizce kardeş için. (Kardeş delisi günde beşyüz kez kardeş ister marketten😆) inşallah sağlıkla ilerler yarın kan vericem🙏🏻