alintugce34 ateşi yok tikanarak zorlanarak öksürüyor reflü yatağında yatıyor kendini yuksri kaldırarak öksürüyor. Ya ben de eşime öyle diyorum, köy yolu çok kötü sabaha kadar beklesek mi diyoruz bir yandan da kaldık. Çünkü eğer hastane muhabbeti olursa evdeki herkes ile tartışacağız belli. Mahvetttiler çocuğu