9322 İyi geceler mamiler, 9 aylık oğlum bir haftadır saat 2 ye doğru uyanıyo ve aynı şu an olduğu gibi ne kadar sallasam da uyutamıyorum. Atak haftasında mı o yüzden mi böyle bilmiyorum. Aynı problemi yaşayan ya da yaşamış olup bir çözüm bulan var mı?
muratnannsi 9322 çözüm yok malsf zordan uyttm smdide kopeklern sesine uyandi ki cok hakli 15 tane kopek var o kadar havlıyor ki
Fusunf 9322 2 de uyandı hala uyumuyor oyun derdinde uyutamıyorım babası da denedi uyumuyor geçen böyle uyandı 5 te anca uyudu oda artık uykusuzluk bayıldı
9322 Fusunf aynısını yaşıyoruz biz de bi süredir. Benimki de 2 ye doğru uyandı hala uyutmaya çalışıyorum bakalım ne kadar sürecek
Fusunf 9322 valla ben pes ettim 😅 beşiğinde kendini ordan oraya atıyor uyutmaya çalışırken ağlıyor uyumuyor cunku asla🤷♀️ kendi uykusu gelene kadar beklicem 😔
9322 Fusunf hayır şimdi geç uyur sabah da geç uyanacak olsa ben de bırakcam kendi haline de sabah sürünerek uyanıyorum tüm gün de sürünerek geçiyor 😅
muratnannsi 9322 ayy sorma yaa köpekten nefret ettim o kadsr cok kopek var ki saatlerce susmadan havliyorlar insanı snir ediyorlar ya belediye de toplanıyor her gecen gün artıyor
Fusunf 9322 benimki geçen 5 te uyudu işte sabah 10 da uyandı tabi aralıksız uyumadı uyandı yine emmeye 😀 valla uykusuzluktan ölüyorum şuan 😒😥