Kızlar selam
28 gün önce normal doğum yaptım. Doğumdan 5 gün sonra dikişlerim açıldı tekrar diktiler. Sonra o da açıldi ve enfeksiyon kapmış dedi doktorum. Ama ilaç falan vermedi batikonlu suyla 16 gün boyunca temizledim. Bazı dikişlerim hala düşmedi ve açıldığı için ağrı yapıyor sancı yapıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Tekrar doktora gitmeye çok korkuyorum her seferinde daha cok canım acıyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum