AhseniinAnnesii Oysaki dikkat ediyodum. Her uykuda farkli tarafa yatiriyordum ama sag taraf daha duz sol daha bombeli oldu kafasinin. Nasil duzeltebilirim, bombeli tarafa biraz daha yatirmaya basladim ama yanlis mi yapıyorum? Ne yapmaliyim
LaMamaDellaCicala AhseniinAnnesii yaptigin dogru bombeli tarafa yatirmalisin uyurken.bizimde öyleydi fizik tedaviye gittik simdi duzeldi ama ilk baslarda baya belirgindi yamukluk basit egzersizler ile cozulebiliyor hemen olmuyor altinci ayi buldu bizimki sirt ustu yere yatiriz ve saga sola bir nesneyi surekli takip etmesi icin hareket ettirin…bende duz kafa yastigi andim kulanmama izin vermedi fizikteki doktor onun yerine havlu yada kundak ile rulo yap ve basinin etrafima kok sirt ustu yada bombeli tarafa yatir duzeliyor ama korkup panik olma ben oldum çünkü
Atlasmomss AhseniinAnnesii düzlesen tarafa degil diger tarafa yatirdim biraz o surede de duz kafa yastigi aldim hep ona koydum kafa sekli duzeldi :))
AhseniinAnnesii LaMamaDellaCicala yok panik yapmiyorum da, 2 tarafında duzlesmesinden korkuyorum. Dediklerinizi deniyecegim. Daha 35 gunluk hareketleri takip edemeyebilir de yatis pozisyonuna dikkat edecegim
LaMamaDellaCicala AhseniinAnnesii yok normal oluyor kafasi bizde bir bucuk aylikken farkettik inanirmisin dumduzdu sol taraf tepsi gibi ama simdi top gibi bir kafamiz var😅
LaMamaDellaCicala AhseniinAnnesii bide kendi kafasini saga sola cevirmeye basladikca daha hizli duzeliyor