Merhaba arkadaşlar, 19 haftalık hamileyim ve Allah nasip ederse önümüzde ki temmuz ayında oğlumu kucağıma alacam, yavaştan alış verişe başlayayım dedim. Ne tarz kıyafetler almalıyım, yazın doğan bebeği nasıl giydirmeliyim şuanlık hiç bir fikrim, kızım Şubat’ta doğmuştu malum Ankara’da ayazlı kat kat giydiriyoruk, şuan oglum için ne alsam hiç bir fikrim yok o yüzden önerilerinizi bekliyorum ✨