Bebeğim 5 buçuk aylıkken yavaş yavaş tadımlara başlamıştım. Zaten gazlı bir bebek olduğu için önce sebzelerden başladım ek gıdaya. Önce kabak havuç tatlı patates bal kabağı gibi sebzeler verdim püre halinde. Başlarda sıkıntı olmadı ama şuan tam 6 aylığız kabızlık devam ediyor 1 haftadır geçmedi. Sadece sebze yiyen çocuk neden kabız olur anlamıyorum. Kakası katı çıkıyor gözümün önünde işkence çekiyor kakasını yaparken. Çay kaşığıyla zeytinyağı da verdim ama çok fazla fayda etmedi. Kendiliğinden geçer mi bu durum. Çok yıprandım nasıl geçecek bunu yaşayan anneler deneyimlerinden bahsedebilir mi?