nutellayiyensincap
Kızım 4 yaşında ama dogdugundan beri kitap okuyorum. 1 senedir de kendi secim getiriyor.
Daha kucukken is bankasinin hareketli serileri seviyirdu ama bulmak cok zor artik😢
aç tirtil, ama icinde delikli olan. Duz kitabi da var cunku
Minik zebra cizgilerini ariyor
Postaci ayi
———
Kucukken baslayip hala kendi severek dinledikleri;
Minik tohum
Huysuz ugurbocegi
Dünyayı gezmek isteyen horoz
Kim korkar kırmızı başlıklı kızdan
Üç kedi bir dilek
Üç kedi bir canavar
Arkadasim balerin
Arkadasim astronot- bu iki kitabi kucukken atlayarak okuyordum. Uzun biraz.
Öfkeli örümcek rıza, bu seriden sema var onu da seviyor
Biraz daha büyüynce 3-3,5 sonrası duygularla ilgili;
Biraz öfkelendim sanki, korktum sanki, kıskandım sanki…
Yeni kreşten vermişler; küçük meşe palamudu çok sevdi gğnlerdir okuyoruz:)
Birde 2 yaş vşvarı sürekli aynı kitabı okumak istiyorlar. Sonra değişiyor. Bir kitabı günde 3 kere 1 hafta okuduğumu biliyorum. Bu çocuk kafasında hikayeyi oturtmaya çalışıyor kelimeleri öğreniyor diyeymiş:)