Gokturk_ ewtt bebim bebegiminde pipisi sürekli icerde 10 gunlukken sunnet ettirdik bizde bende deriyi asagiya indirip cikariyorum temizliyorum beyazlik varsa eger bazende altini acinca hareket edince kendiliğinden cikiyor pipisi ilk bebek olunca ve oyle görünce korkmustuk bizde bunun icin hastaneyede götürdük idrar ve kan tahlili aldilar cok şükür temiz çıktı doktora sorduk nie oyle olduğunu normal dedi bize bebeğim 3 ay 13 günlük