asli45asya sağlık ocaklarının verdiklerinin içerisinde paraben varmış kendileri söyledi doktorunuz önerdiği organik içerikli olan varsa onu kullan diye bizim doktorumuz bize PEDİA-D yi önermişti onu kullanıyoruz gayette memnunum. Günde 3 damla veriyorum. Hazır d vitamini hakkında konuşurken bende birşey sormak istiyorum bazen fazla kaçıyor durmadığı zamanlar sıkı veriyorum ağzına birşey olur mu? ( öyle çok değil damlalıkla veriyorum hemen ucunu dolduruyorum onu veriyorum.)