Kızlar selam,
iPhone 7 Plus kullanıyorum.
Bir türlü beceremedim. Karanlıkta nasıl flaşlı video çekiliyor? Kamerayı açıyorum. Karanlıkta yine karanlık çekiyor. Flaşı açıyorum. Kamerayı açar açmaz flaş kendiliğinden kapanıyor. Yarın birgün lazım olursa. Geride kalanlara Son videomu çekmek zorunda kalabilirim.
Şimdiden öğreneyim teşekkür ederim