ece_arel İlk yaş günü çok heyecanlıyım heyecandan galiba çok faZla kişi çağırdım 😂 50 kişilik pasta ama 50 yi geçti çağırdıklarım oda darılmasın diye diye 75 kişi oldu bu insanlara birde ikramlık yapmak var nolur acil menü 😄ilk yaş günü 🎈
Liyaninannesiiii ece_arel maşallah 🤣 sağlıkla buyusun🙏 başka ikramliklar da olacağı için pasta yeterli bence. Sarma kısır yada mercimek köftesi kurabiye yap yeter pogaca da olabilir😊
Zeytin-gozz1 ece_arel sağlıklı yaslari olsun oncelikle😇 ikramlar olarak en yakinlariniz birer şey yapıp getirse hem yüzünüz hafifler hemde çeşit daha çok olur mâlum kalabaliksiniz☺️kalasik bir menü olabilir bence ..bu arada evde mi olacak kutlama?