Mlkedmrclr Nerdeyse 2 ay olacak hala ağrım var şehir dısındayım ameliyattan sonra geldim dönemedim bir türlü dokturamada gidemiyorum normal mi hala sızlama ağrı oluyor bilginiz varsa yazarsanız sevinirim 🙏
Gonecseyhan Mlkedmrclr birazdaha ağrı yapar oturup kalkarken bende iki defa bartolin kisti ameliyatı oldum
Gunes789 Mlkedmrclr benmki ameliyattan bi hafta sonra en fazla iki hafta sonra geçmişti. Üç kez oldum