Ulku__ dr a danistiniz mi bilemiyorum ama mutlaka danisin derim. Facebook da emzirme akademisi var, orada o kadar cok anne var ki biraktirdigi icin pisman olan cunku bazi bebekler biraksa da istah acilmiyor ve en azindan sut iciyordu diye anneler pisman oluyor