Hanımlar merhaba, taze anneyim. Bugün itibariyle 3 aylık olan bebeğimiz 4 gündür kakasını yapmıyor yalnızca anne sütü ile besleniyor, normalde günde 2-3 defa yapardı neden böyle oldu anlamadım. Bu durumu yaşayıp da atlatanınız oldu mu
Dipnot: karnı yumuşak gazını çıkarıyor ama kötü kokuyor.. ne önerirsiniz