879 TL aldım hepsiburada dan, 500 TL satıyorum ürün temiz hiç birşeyi yırtık yada kirli vs değil, zaten 2 ay falan kullandık bebeğim çoğu zaman bunda durdu diyebilirim evde Bi işim olduğu zaman genellikle koyar işini görürdüm yada bizim bebek sallanarak uyumaya alışkın olduğu için uyuduğunda koyuyordum severek kullandık ama bir arkadaşımın yurt dışından hediyesini kullanıyoruz şu an o yüzden bunu satıyorum. 😊
https://i.imgyukle.com/2019/10/15/EN5tWx.jpg
Ürün Açıklaması
Sunny Baby Ursula Elektrikli Beşik - Yeşil
* 3 farklı zaman ayarlı otomatik sallanabilme özelliği
* Oyuncaklı çıkarılabilir ön bar ve dönence
* Kaliteli yumuşak kumaş
* Ekstra boyun minderi
* Çıkarılabilir ve ana dizi olarak kullanılabilir oturma bölümü
* 5 noktalı emniyet kemeri
* Kolay ve rahat taşıyabilme
* Koltukta titreşim özelliği
* 2 farklı açıda ayarlanabilen koltuk
* Çeşitli müzikler, doğa sesleri ve ışık bulunan kumanda paneli
* Elektrik ve pille çalışabilme özelliği
* 5 farklı hızda sallama fonksiyonu
* Taşıma kapasitesi: 9 kg max.
* Net ağırlık: 8.60 kg