DuyguveUygar ağlamayın sütünüz etkilenmesin. Yenidoğanlar çeneleri
Güçsüz olduğu için çok uzun emiyorlar . doyduğundan eminseniz emzik verebilirsin alıştırın emziğe hiç bişey olmaz yarım kundak yapıyorum . Önceleri kucağımda sallardım şimdi ayağımda sallıyorum ve beyaz gürültü bazen açıyorum öyle uyuyor