Kızlar bebeğim 11 aylık hamileyken saçlarım çok güçlüydü ta ki bebeğim 6 ay olana kadar. Saçlarım çok güçsüz ve zayıf. Hamileyken inanılmış güçleşmişti demir ilacı decavit vitamin ilacı ve d vitamini damla kullanıyordum. Şuan hiçbir şey zaten saçımda erkek tipi saç dökülmesi vardı öncede doktora gitsemde durdurmadık dökülmeyi ama hamileyken cittten iyiydi. İnce telli ve seyrek saçlarım Siz vitamin şampuan saç bakımı neler yapıyorsunuz t ne önerirsin varsa tavsiyeniz sevinirim.