Fatma6328 öncelikle anneliğiniz hayırlı olsun🤗 sağlıkla büyütün inşallah yavrunuzu🙏 ben kendi deneyimlerimi kısaca aktarmaya çalışayım; öncelikli tavsiyem sadece emzirin yani sütünüz geliyorsa mama takviyesi yapmayın zamanla tamamen mamaya geçiyorlar gaz sıkıntısı süreci uzuyor koliğe bile dönüşebiliyor..genelde 3. aya kadar sürüyor dayanın bacaklarını dizlerden ileri geri, eşinizin yaptığı masajlar, karnına hafifçe bebe yağı ile ovun, bacağınızın üzerine yüzüstü yatırıp pıt pıt sırtına hafifçe vurun, baktınız sancısı devam ediyor çok ağlıyor kovaya ılık su yapıp sadece karın aşağısını dik bi şekilde kova içinde tutabilirsiniz (bizde işe yaramıştı) yine yüzüstü yatırıp çoraplı ayaklarının altına fön makinasını orta ısıda tutabilrisiniz, emzirirken sık sık emzirmeyin yani yapabirseniz 2 saati doldurmayı çalışın çünkü bir önceki sütü tam sindirmeden üstüne yine süt alınca gaz sıkışması daha çok oluyor kullandığım gaz damlaları biogaia geçmezse sap simplex ve unutmayın çabuk geçecek dayanın🙏😊 kolaylıklar diliyorum🙏