Rabbim şifa versin inşallah. 2 ay önce MR sonucuma göre bana da meme kanser teşhisi konuldu. Biyopsi ile tedaviye karar vereceğiz kesin kansersin dediler. Ama biyopsi sonucumda kanser olmadığım yalancı kanser diye nitelendirdikleri bir hastalık olduğu anlaşıldı. Şimdi de bunun tedavisi için doktor doktor geziyorum. Rabbim kalbinize ferahlık versin , şifamızı versin hepimizin. Biyopsi olmadan yelkenleri suya indirmeyin inşallah 🌹 velevki kanser bile deseler tıp çok ilerledi korkmayın Allah’ın izniyle ❤️