Meyramm1 Bebeğiniz yeni doğup hiç sallamadan uyutan varmi nasıl yaptınız ağlamadım i yada uykusunu nasıl ayarladiniz
Ysgl26 Meyramm1 4 aya kadar emerken uyuyordu ya da emziği ağzına taktığmda pat diye uyuyodu. hiç sallamamıştım. 4. ay atağından sonra ayakta sallamaya başladım mecburen ki sallayarak bebek uyutmaya çok karşıydım asla sallamam diyodum büyük konuşmamak lazımmış.. öyle alıştı 8 aylık hala ayakta sallayarak uyuyo.
Hhaticearikk Ben 10 günlüktu saat 9 da yatırmaya alıştırdım. Sonuç olarak dünyaya geldiklerinde hiç bir şey bilmiyorlar biz ne verirsek onu alıyorlar. Ben emzirerek uyutuyordum. Bu konuda zorlanmadı çok şükür. Piş piş yaptım hep poposuna.
slkndwht ben de ilk beş ay bazen kucağımda bazen memede uyuttum hiç sallamadım. Beşinci ayda yatağında ninni yle uyumaya geçti.
Sibellklksaoglu Meyramm1 yanına yatıyodum kafasını bana cevirip uyurdu pışpışlayarak. 6 aylık oldu daha yeni ayağmda sallamaya başladım. Ayakta sallamaktan korkardım ne yazikki şuan sallıyorum.
Aslaninannesiiiii Meyramm1 3 aya kadar emerken uyuyordu. Şimdi yanıma yatırıyorum beyaz gürültü açıyorum konuşurken uyuyor😍
Miniz Meyramm1 Bende hep sallamadan uyutacağım derdim ama bebeğim kolikti her türlü sallama deneyimini yaşattı bana sağolsun. İnşallah siz başarırsınız. 💕
Nilya88 Meyramm1 doğunca emzik verdim kırk gün yanımda yatırdım hiç sallamadim beyaz gürültü dinlettim bir aylık bile değildi 5 saat deliksiz uyuyordu yavrum 6 aya kadar beyaz gürültü dinlettim 5 aylıktı uyku arkadaşı verdim onunla yatmaya başladı diş ya da geçiş dönemleri hariç sallamadim o zamanlar da da kucağımda uyuttum şimdi 1 buçuk yaşında emzigini ve ayisini veriyorum yanına uzanıyorum bı sıkıntısı yoksa Max 8 dk da uyuyor
MGYE Meyramm1 oğlum şuan 3 yaşında. 1 yaşına kadar emerek uyuyordu sonra yanıma yatarak uyutmaya başladım. Hala daha yanima yatarak uyur. İkinciye hamileyim onu kesinlikle sallayarak uyutacagim galiba çünkü dışarda her hangi bi yerde hic uyutmadim rahatça.
Sda16 Meyramm1 20 aylik kizim var hic sallamadim. Bebeğiniz uyku sinyali vericektit mutlaka takip edin. Yanina yatin pış pış yapın okşayin sevin kucağınızda uyutun
EsraEge Meyramm1 doğduğundan beri hiç sallamadım, hep memede uyudu. Şu an 3 yaşında, memeyi 2 yaşında kestik. O günden beri kendisi uyuyor ama çok geç yatmaya başladı, 23.00 dan erken uyumuyor.
elifinannesi53 Meyramm1 başlarda emiyoken uyuyodu ben 6 7 aylıktan sonra ayağımda sallamaya başladım malum diş seruvenimiz bayağı zorlu geçti
BitterCoffee Uyumayan çocuk ne yapsan ne okusan ne uygulasan uyumuyor :/ beceremezseniz kendinizi eksik hissetmeyin .. Bazı bebekler daha yoğun temasa ve desteğe ihtiyaç duyuyor..
Matildanil Meyramm1 emerken uyuyordu şimdilerde ise anakucağı var onda bi iki sallayarak uyutuyoruz ama öyle dakikalarca saatlerce değil
bal_cocuk Meyramm1 ben hatta kayınvalidem almıs ninni söylüyordu sakın anne dedim alıstırma suan 2 aylık hala aynı uyuyor. Güzelce emziriyorum besigine yatırıyorum kendisi dalıyor uykuya