Merhaba kızlar. Oğlum 1 yaşına yeni girdi 3 4 gündür yemek yemiyo asla su hariç sevdiği her şeyi reddediyor sizede oldu mu bu süreçte ne yaptınız. Ben zorla yediyorum savaş vere vere ama yoruldum iyice. Doktora götürmeyi düşüyorum. 1 yas sendromumu ya da üst dişi çıkıyo sebebi oda olabilir diye düşünüyorum sizce olabilir mi