Arelmom33 Dogumdan 10 gun once ağda yapıştım malum hormonlardqn dolayi hemn çıktı simdi ağda yapsam olurmu acaba normal dogum yaptim 2 dikisim söküldü 2 si kaldı ama ara sira ağrı vuruyor ilesiyor demek
esraeerdogann Arelmom33 çok erken bence dikişlerin daha taze yapmamanı tavsiye ederim zaten 40nın çıkması bekle ağda için ☺️
arslaninannesi98 Arelmom33 hayır çok erken şuan orası açık bölge enfeksiyon mikrop kapmaya çok müsait zaten yaptıramazsınız. Dişiniz varsa jilet ağda uzak durun 40gün sürüyor tam kapanması
esraeerdogann Arelmom33 40 çıkmadan ağda yapılmaz yani şöyle vücuttan kıl kopartılmaz gusül almadan dinimiz bunu söylüyor ama siz bilirsiniz ☺️
Arelmom33 Lizbon ozel bölgeyi jilet yapmayı düşünüyorum ama bacak kol koltuk altını ağda yapamak istiyorum bide kas bıyık sanirim dinen günah
Arelmom33 Woman35 kendinizi mi yaptinz hahahj ben cesaret edemem ya dikislerime deger diye afedersiniz lavaboda bile korkarak temizleniyorm bide basurum var baya canim yanıyor
Woman35 Arelmom33 kendim yaptım dikişlerin olduğu yerde aşırı yavaş yaptım çok dikkatli davrandım başka yapıcak bişeyim yoktu 😅