Bence bu konıda kendinizi hiiç kasmayın, zaten bebeginiz istemediginde aslaa kundaklayamıyosunuz,oğlum kundaksız çok uyandırırdı kendini ve asla kundaklanmadan uyumazdı ben de hiç istemedim kundak yapmayı ama mecbur kalmıştım,masıl bıraktıracağım öyle böyle kafa yorarken geçtiğimiz ay kundak istememeye başladı,uykuya dalinca once kendi kendine tek kolunu cikardi birkac gun,sonra ben o kolu hiic kundaklamadim,bikac gun sonra diger kolu cikardi.gunduz uykularinda bir iki kundaklamadan yatirdim baktik oyle gidiyo gece de artik kundak olayini kaldirdik.11 aylik buarada ☺️