gamze____34 Ada477 ambulansı arayın bende aynısını yaşadım korkutmak gibii olmasın ama ölümcül bir alerji
Deletedmom_68 Ada477 hay Allah bence bi şekilde gönder, korkuyorsa eczaneden alerji ilacı alsın hiç değilse onu içsin
suleipek_ Ada477 Allah korusun anaflaktik şok geçirip solunum yolu sıkıntısı yaşayabilir hemen acile gidin gerekeni yapsınlar bu hafife alınacak birşey değil penisilinden ölen insanlar var.
Raniird İlerlemesini beklemeyin bir anda solunum durursa müdahale edemezsiniz ambulansı arayana ambulans gelene kadar çok tehlikeli üstelik solunum sıkıntısı yapmasa da alerji tedavisi uygulanmazsa organlara zarar verebilir Allah korusun