Yesilim23 Kıxlar Boschun ankastre setini kullanıyorum ama onu satmayı düşünüyorum hep aklımda vestelin rustik olan modeli vardı acaba fırını felan nasıl güzel pişiriyormu önerirmisimsnz
Ysgl26 Yesilim23 pişirmesini bilmiyorum ama ocak ve fırın düğmeleri çıkıyo ya da sürekli takılıyo diyodu kullanan bi arkadaşım..