Aysunsaglam benimde oğlum 4 gün sonra 9 aylık olacak emekleme yok cabada yok bebede uzağa en sevdiği su şişesini koyuyorum yok almak için çaba ykk emeklemek yerine dönerek alıyor siseyi😂😂bziimki dönerek evi turluyor o yüzden elde etmek istediğini dönerek giderek alıyor bunun içinde emeklemeye hevesli değil yüz üstü en fazla 3,4 dk durur sonra öksürüyor ağlıyor 😀yemekleri ağzında tutma bizde de ara ara oluyor