muratnannsi Seni çok iyi anlıyorum 10 aylık olduğunda atak dönemine girdi resmen pertim oluyordum uyku vakti gelince beni bi sıkıntı basıyordu 😢 gündüz 2 uyku yapıyor, gündüz uykusuna çok direnmiyor ama gece uykusuna gelince böyle bir işkence yok yahu uyutması ayrı bir dert, uyanık kalması ayrı bi dert çok hareketli çünkü en uzun atak dönemi bu galiba tam 11 aylık oldu bugün atak haftasının bitmesine son 7 gün inşallah düzene girer de bizlerde dinlenip uyuyabiliriz 😢