Çayı damardan almak isteyecek kadar çok seven biri olarak danışıyorum :) kıtlama yazdım ama öyle değil tam aslında, çay yanına gayet ekşi limonlu bi şeker arıyorum, seveniniz varsa bilir belki diye aklıma geldi. Limonlu diye aldığımız şekerlerin hepsi bildiğin taptatlı. Ben çocukluğumuzdaki pazardan aldığımız o ekşi şekerleri arıyorum. Var mıdır öneri☺️
(Yine bazı yerlerden aldığım o köşeli sarı şekerleri de çocukluğumdan sanıp aldım ama ı ıh o da olmadı)