Kızlar 1 hafta olacak bebeğim mamayi bıraktı kendiliğinden bı anda midesi bulandı istemedi kaç defa verdim 🤷sonra devam sütü aldım en azından akşamları yatmadan içsin diye onu da içmedi 🤷 bugün sağlık ocağındaki ebe 2 yaş 2 buçuk yasa kadar formül mama ya da devam sütü öneriyoruz dedi eee içmiyor zorla nasıl vercm ki😔