theanalikko Kızlar çocuk doktoru 6-12 ay arası ilk göz muayenesini yaptırın dedi ama bildiğiniz iyi bir göz doktoru var mı?
sheesyelllow theanalikko ben dr Esin İlhan da yaptridim ilk muayensini çok güzel ilgilendi memnun kaldim
Beybisibeybisi theanalikko retina gozde bir doktor var cocuk bakiyor kapisi cocuk dolu zaten cok bilindik oneririm
Beybisibeybisi Beybisibeybisi gunay alyamacmis adi ama.zaten cocuk diyince sormuyorlar bile direk ona veriyirlar