Deletedmom_45 Roslin 6. Ayda başladım 13 aylık olana kadar kullandı sonra yürüdü zaten bıraktık bıze cok faydası oldu 😍
Roslin Deletedmom_45 Benim de bebeğim 5 bucuk aylık, yürüteç alayım diyorum. Asla totosu yere değsik istemiyor bütün gün kucagımda valla fıtık oldum :)
Deletedmom_45 Roslin aa hatta 5 bucuk aylıkta olabılır koydugum al bence cok rahat edersın ona koyunca işimi gücümü yapmaya başlamıstım bu arada yurutec kullanılamayacak halde yoksa seve seve verırdım 😍😘